ONALERT.GR:"Αναρμόδιος να με τιμωρήσεις", λέει ο Τσουκαράκης στον Α/ΓΕΕΘΑ και ζητά να παρουσιαστεί ενώπιόν του



Σκληραίνει η κόντρα ΣΥΣΜΕΔ-Α/ΓΕΕΘΑ ,με τον αντισυνταγματάρχη Ανέστη Τσουκαράκη να υποβάλει αναφορά με την οποία και αμφισβητεί την αρμοδιότητά του να τον τιμωρήσει με 10ήμερη φυλάκιση και ζητά να παρουσιαστεί ενώπιόν του.

Στην αναφορά ,γίνεται επίκληση διαφόρων κανονισμών και νόμων και καταλήγοντας ο αντισυνταγματάρχης ζητά “αυτοπρόσωπη εμφάνισή μου ενώπιον του κρίνοντος την παρούσα αρμοδίου οργάνου, οπότε και επιφυλάσσομαι συνοδευόμενος και από τον πληρεξούσιο δικηγόρο μου να αναπτύξω περαιτέρωτις απόψεις μου”.

1. Αναφέρω ότι παραπονούμαι σε πρώτο βαθμό κατά της πειθαρχικής ποινής της 10ήμερης φυλάκισης που μου επιβλήθηκε με το (α) σχετικό, και μου κοινοποιήθηκε την 5-2-2013, για τους κάτωθι βάσιμους λόγους:

α. Αναρμοδιότητα κ. Α/ΓΕΕΘΑ να με ελέγξει πειθαρχικά.
(1) Στην εν λόγω πειθαρχική ποινή δεν αναφέρεται καταρχήν ρητά η διάταξη από την οποία αντλεί ο κ. Α/ΓΕΕΘΑ την πειθαρχική του δικαιοδοσία.
(2) Σύμφωνα με τις διατάξεις της παραγράφου 6 του άρθρου 67 του σχετικού (β), «Η πειθαρχική δικαιοδοσία του Αρχηγού Γενικού Επιτελείου Εθνικής Άμυνας καθορίζεται από το Νόμο «Περί Υπουργείου Εθνικής Αμύνης» που ισχύει κάθε φορά».
(3) Σύμφωνα, επίσης, με το άρθρο 11 παρ. 13 του (γ) ομοίου, «Ο Αρχηγός Γ.Ε.ΕΘ.Α. έχει διοικητική και πειθαρχική δικαιοδοσία Αρχηγού Κλάδου για το στρατιωτικό και πολιτικό προσωπικό του Επιτελείου του και των Οργανικών Μονάδων του Γ.Ε.ΕΘ.Α. Προκαλεί την επέμβαση του Υπουργού Εθνικής Άμυνας για τον πειθαρχικό έλεγχο στους Κλάδους των Ενόπλων Δυνάμεων, σε ό,τι αφορά
στην εκπλήρωση των καθηκόντων του, όπως καθορίζονται από τον παρόντα νόμο».

(4) Σύμφωνα, ωσαύτως, με το άρθρο 1708 παρ. 1 του σχετικού (δ), «πειθαρχική δικαιοδοσία είναι το δικαίωμα που παρέχεται από τους Νόμους στον Υπουργό Εθνικής Αμύνης και στους ασκούντες Διοίκηση βαθμοφόρους του ΠΝ». στο δε πίνακα της παραγράφου 2 του ίδιου άρθρου δεν περιλαμβάνεται ο κ.Α/ΓΕΕΘΑ. Ίδια αντιμετώπιση υπάρχει και στους αντίστοιχους κανονισμούς Στρατού και Αεροπορίας. Ειδικότερα, στο σχετικό (β) και συγκεκριμένα, στο άρθρο 67 παρ. 2 πίνακας 1, δεν περιλαμβάνεται ο κ. Α/ΓΕΕΘΑ στους έχοντες πειθαρχική δικαιοδοσία. Αντιθέτως στο ίδιο άρθρο και στην παράγραφο 6 προβλέπεται ότι η πειθαρχική δικαιοδοσία του κ. Α/ΓΕΕΘΑ προβλέπεται στο νόμο περί ΥΕΘΑ, όπως ισχύει αυτός κάθε φορά. Στον Κανονισμό, δε, πειθαρχίας της Αεροπορίας, στο άρθρο 17 παρ. 2 δεν περιλαμβάνεται ο κ. Α/ΓΕΕΘΑ.

(5) Η προβλεπόμενη άσκηση πλήρους διοίκησης όλων των κλάδων των Ενόπλων Δυνάμεων που προβλέφθηκε στο άρθρο 11 παρ. 5 του σχετικού (γ) δεν περιλαμβάνει και πειθαρχικό έλεγχο ενόψει της ειδικής ρητής πρόβλεψης της παραγράφου 13 του ιδίου άρθρου που απονέμει σ΄ αυτόν πειθαρχική δικαιοδοσία μόνο για το ΓΕΕΘΑ και τις μονάδες του, στις οποίες εφαρμόζει το (β) όμοιο, σύμφωνα με το δεύτερο άρθρο αυτού, σε συνδυασμό με το δεύτερο εδάφιο της ιδίας παραγράφου, κατά το οποίο για θέματα πειθαρχικού ελέγχου αναφορικά μετην εκπλήρωση των καθηκόντων του σε άλλους κλάδους απευθύνεται στον Υπουργό. Περαιτέρω, αν ήθελε υποτεθεί, ότι η εν λόγω διάταξη είχε απονείμει και πειθαρχική δικαιοδοσία σ΄ αυτόν, θα έπρεπε να εξετάζει και τυχόν παράπονα όλου
του προσωπικού και των τριών κλάδων στο επόμενο με τον Αρχηγό κάθε Επιτελείου, στάδιο, κάτι που δεν γίνεται. ...................
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΤΟ ONALERT.GR

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.