Διαβάστε και κατεβάστε ελεύθερα-δωρεάν, μέσα από τη σελίδα του ΓΕΣ, όλα τα τεύχη από το 2007 έως και σήμερα των περιοδικών "Στρατιωτική Επιθεώρηση" και "Στρατός και Ενημέρωση"

Σύμφωνα με τη 2η σελιδα του περιοδικού " Στρατιωτικη Επιθεώρηση", η ετήσια συνδρομή εσωτερικού για Αξκους Στρατού Ξηράς ε.α.ορίζεται στο ποσό των 2,94€, για ιδιώτες, σύλλογους 5,87€ και η οποία κατατίθεται στην Γενική Τράπεζα. Εξωτερικού (Ευρωπαική Ένωση) Απλό (επιταγή Γενικής Τράπεζας) 14,20€, συστημένο (επιταγή Γενικής Τράπεζας) 21,60€. Εξωτερικού (Εκτός Ευρωπαικής Ένωσης) απλό (επιταγή Γενικής Τράπεζας) 16,30€, συστημένο(επιταγή Γενικής Τράπεζας) 23,80€. 
Όποιος βέβαια τώρα επιθυμεί να διαβάσει όλα τα τευχη της ''Στρατιωτικής Επιθεώρησης'' από το 2007 έως και το τελευταίο που κυκλοφόρησε Ιαν-Απρ 2013 δωρεάν μπορεί απλά να μεταβεί στην επίσημη σελίδα του ΓΕΣ ΕΔΩ και είτε να το διαβάσει ηλεκτρονικά, είτε να το αποθηκεύσει στον Υπολογιστή του σε μορφή PDF και να το διαβάσει όποτε επιθυμεί ή να το κρατήσει ακόμη και σε ηλεκτρονικό αρχείο.

Επιπλέον όποιος θέλει μπορεί να κάνει και το ίδιο για το περιοδικό "Στρατός και Ενημέρωση" μεταβαίνει απλά με το πατημα ενος κουμπιού στην επίσημη σελιδά του ΓΕΣ ΕΔΩ.



208 εκατ υποεκτέλεση από το στόχο που τέθηκε για το Α΄ εξάμηνο 2013 στο ΥΠΕΘΑ. Θα απορροφηθούν-ενταλματοποιηθούν στο Β’ Εξάμηνο ή θα πούμε «και κερατάς και δαρμένος»;

Ενημέρωση μελών μας
Του Λγου (Ο) Ηλία Νατσιούλα

Το ποσό των 208 εκατ ευρώ, για το οποίο δεν έχουν πραγματοποιηθεί - ενταλματοποιηθεί  δαπάνες στο Ά Εξάμηνο 2013, από μόνο του ως νούμερο θεωρείται πολύ μεγάλο. Ο λόγος είναι ότι σε ένα στόχο Α΄ Εξαμήνου ύψους 1 δις και 240 εκατ ευρώ δεν απορροφήθηκε το παραπάνω ποσό. Για το Β΄ Εξάμηνο ο στόχος είναι 2 δις 172 εκατ ευρώ. Θα απορροφηθεί όλο αυτό το ποσό + τα 208 εκατ ευρώ του Α’ Εξαμήνου;

Ο χρόνος θα δείξει για να μην βρεθούμε να λέμε «και κερατάς και δαρμένος»

Γιατί το λέω αυτό θα αναρωτηθείτε.

Για τον απλό λόγο ότι στον καταρτισμένο Π/Υ 2013 σας είχα πληροφορήσει στο παρελθόν για το πόσο μειωμένος ήταν έναντι του 2012. Δηλαδή μέσα σε αυτόν η μείωση οφείλονταν στις περικοπές σε λειτουργικές δαπάνες, εξοπλιστικά, βασικούς μισθούς, επιδόματα και δώρα αλλά και ήταν επιπλέον μειωμένος, πάντα σε σχέση με τον Π/Υ του 2012, 155 εκατ μειωμένος από την μη καταβολή των παγίων οδοιπορικών και των οδοιπορικών παραμεθορίου. Είχα κάνει ένα συλλογισμό μια σκέψη ότι μόνο για το ποσό των παγίων οδοιπορικών που δεν προβλέφθηκαν το 2013 στον  Π/Υ του ΥΠΕΘΑ ίσως ήταν ως αντιστάθμισμα με τα 175 εκατ που χαρίστηκαν από το Υ.Ο. στο ΜΤΣ για την καταβολή του ΒΟΕΑ παρελθόντων ετών.

Δεν έχει περάσει πολύς καιρός από τότε που ανακοινώθηκε, στην πράξη ακόμη δεν αποτυπώθηκε, ότι οι μειώσεις 160 εκατ ευρώ περίπου σε μισθούς και συντάξεις που προβλέπονται στο μεσοπρόθεσμο αποφευχθήκαν και όπως διαβάσαμε, ως αντιστάθμισμα παρατάθηκε κατά ένα χρόνο η εισφορά αλληλεγγύης και ότι θα επιβληθεί κάποιος φόρος πολυτελείας.

Η κοινή γνώμη για μια άλλη φορά όταν διαβάζει αυτά ή προβάλλονται με λάθος τρόπο, μας χαρακτηρίζει προνομιούχους « γλιτώσατε εσείς πληρώνουμε εμείς». Επ αυτού του θέματος ο ΣΥΣΜΕΔ έστειλε ανοιχτή επιστολή και ζητούσε εάν είναι να επιβαρυνθεί ο λαός καλυτέρα να κόψετε από εμάς.

Σκεφθείτε τώρα ένα ενδεχόμενο να κλείσει ο Π/Υ του ΥΠΕΘΑ το 2013 και να έχει υποεκτέλεση 200 εκατ ευρώ ή και περισσότερα. Δηλαδή εκεί που ήταν ήδη μειωμένος ο Π/Υ του 2013 σε σχέση με το 2012 το ΥΠΕΘΑ να καταφέρει να τον μειώσει μέσα στο 2013 και άλλα 200 εκατ η και περισσότερα εκατ ευρώ. Να τα χαρίσει δηλαδή στο Υ.Ο.

Προσωπικά θέλω να πιστεύω ότι με τη λήξη του οικονομικού έτους 2013 θα έχει μικρή απόκλιση, υποεκτέλεση δηλαδή έως 10 εκατ ευρώ.

Μην σας διαφεύγει και το γεγονός ότι για τα πάγια του παραμεθορίου το ποσό που απαιτείται είναι της τάξης των 20-25 εκατ ευρώ και για το οποίο διαβάσαμε στον τύπο ότι αναζητείται κονδύλιο από το Υ.Ο για να καταβληθεί. Το 1/10 ποσό από αυτά που δεν έχει απορροφήσει στο Α εξάμηνο το ΥΠΕΘΑ.

Και για να μην ξεχνιόμαστε πριν λίγες μέρες ενημερωθήκατε για την μη αποζημίωση αυθημερόν μετακινήσεων σε στελέχη στην περιοχή του Δ΄ΣΣ και της ΑΣΔΥΣ, εν αντίθεση με άλλους Σχηματισμούς που καταβάλλουν κανονικά αυτή την προβλεπόμενη αποζημίωση. Δηλαδή τη νόμιμη αποζημίωση τι χαρίζουν στο Υπουργείο Οικονομικών και δεν τη δίνουν στο ΥΠΕΘΑ. Η ιστορία έχει δείξει ότι η καλοσύνη και η προσπάθεια να είμαστε αρεστοί στο Υ.Ο. δεν είναι και ότι το καλύτερο αυτή τη δύσκολη περίοδο, απέναντι σε ένα προσωπικό που το ηθικό του καταρρακώνεται βλέποντας να μην του δίνονται τα νομίμως δικαιούμενα-δεδουλευμένα όταν μάλιστα γυρίζει πολλές φορές στο σπίτι του τις βράδυνες ώρες, από εκτέλεση υπηρεσίας εκτός έδρας.

Θα ταιριάζει λοιπόν η παροιμία «και κερατάς και δαρμένος» εαν επαληθευθεί το παραπάνω;

Επειδή αυτή η υποεκτέλεση του Π/Υ σηκώνει μεγάλη συζήτηση, εντός των επομένων ημερών θα επανέλθω με περισσότερα στοιχεία και τι σημαίνει στη λειτουργία των ΕΔ και γενικότερα.

Υ.Γ Ούτε σε ταινία επιστημονικής φαντασίας δεν θα σκέφτονταν αυτό το σενάριο που επινοήθηκε κάποιος. Η γη τελικά γυρίζει ανάποδα.. …..

Xορήγηση επιδόματος απομακρυσμένων παραμεθόριων και προβληματικών περιοχών




Κε Υπουργέ.

Την 20-5-2013 και 31-5-2013 κατατέθηκαν στη Βουλή των Ελλήνων οι υπ΄ αριθμ. πρωτ.10812/20-5-2013 και 4543/31-5-2013, ερώτηση και αναφορά, αντίστοιχα, αναφορικά με το επίδομα απομακρυσμένων παραμεθόριων και προβληματικών περιοχών, που δεν χορηγείται στους Έλληνες στρατιωτικούς, όπως συμβαίνει με τους δημοσίους υπαλλήλους (ακόμη και τους υπηρετούντες στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας) κατ΄ εφαρμογή των συναφών διατάξεων του σχετικού (γ).

Με τις υπ΄ αριθμ. πρωτ. 2/50337/0022/31-5-20137017/4/16422/14-6-2013 και ΓΚΕ 1113323 ΕΞ 2013/4348/16-7-2013 απαντήσεις απαντήθηκαν, ή διαβιβάσθηκαν να απαντηθούν από το ΥΠΕΘΑ, από τα αντίστοιχα συνερωτώμενα Υπουργεία Οικονομικών και Δημοσίας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη τα ανωτέρω ερωτήματα, όχι όμως κατά την άποψή μας με ευθεία απάντηση αλλά με απλή παράθεση νομοθετικών διατάξεων, που έτσι κι αλλιώς γνωρίζαμε, και σε κάθε περίπτωση δεν αναμέναμε από τη Βουλή των Ελλήνων να μας γνωρίσει... Διαβάστε περισσότερα

MTΣ. Η ΑΡΧΙΚΗ ΔΕΣΜΕΥΘΕΙΣΑ ΠΙΣΤΩΣΗ- ΑΝΑΛΗΨΗ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗΣ 63.000.000,00€ ΓΙΑ ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΜΕΡΙΣΜΑΤΟΣ 2013 "ΕΞΑΝΕΜΙΣΤΗΚΕ" ΣΤΟ Α΄΄ ΕΞΑΜΗΝΟ 2013. ΓΙΑ ΤΟ Β ΕΞΑΜΗΝΟ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΟΥ ΑΠΟΜΈΝΟΥΝ ΜΟΛΙΣ 12.605.705,72€;

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΕΛΩΝ ΜΑΣ

Του Λγου (Ο) Ηλία Νατσιούλα

Σε μια προηγούμενη ανάλυση μέσα από μια μελέτη που είχα κάνει για το Μέρισμα του ΜΤΣ, κατέληγα στο συμπέρασμα ότι το 2013 εάν δεν αυξηθούν άμεσα τα έσοδα του, δεν επαρκούν τα ποσά για να λάβουν οι μερισματούχοι το ίδιο μέρισμα με το 2012.

Μέχρι σήμερα δεν είναι εύκολη η πρόσβαση για ενημέρωση μας με πλήρη και αναλυτικά στοιχεία ανά κατηγορία και ΚΑ εσόδων και εξόδων του ΜΤΣ, ώστε να συμβάλλουμε ως Ένωση αλλά και ως μέτοχοι και μελλοντικοί μερισματούχοι του Ταμείου σε προτάσεις εξεύρεσης πόρων για την βιωσιμότητα του. 

Αυτή τη στιγμή καθώς έχω στην κατοχή μου ορισμένα χρήσιμα στοιχεία, προς ενημέρωση των μελών μας, σας γνωρίζω ότι το ποσό που πλήρωσε το ΜΤΣ για μέρισμα Α’ Εξαμήνου σε απόστρατους του Στρατού και ΕΛΑΣ ανέρχεται σε 50.394.294,28€ από το συνολικά δεσμευμένο ποσό των 63.000.000,00€ του έτους 2013.

Αναλυτικά σε πίνακα:

ΑΡΧΙΚΗ
ΔΕΣΜΕΥΘΕΝ ΠΟΣΟ ΓΙΑ ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΜΕΡΙΣΜΑΤΟΣ ΕΤΟΥΣ 2013
63.000.000,00€
ΜΕΙΟΝ ΤΟ ΜΕΡΙΣΜΑ Α ΤΡΙΜ ΣΕ ΣΞ
11.096.795,31€
ΜΕΙΟΝ ΤΟ ΜΕΡΙΣΜΑ Α ΤΡΙΜ ΣΕ ΕΛ.ΑΣ
13.410.902,79€
ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΜΕ ΛΗΞΗ Α ΤΡΙΜΗΝΟΥ
38.492.301,90
ΜΕΙΟΝ ΤΟ ΜΕΡΙΣΜΑ Β ΤΡΙΜ ΣΕ ΣΞ
11.582.751,72
ΜΕΙΟΝ ΤΟ ΜΕΡΙΣΜΑ Β ΤΡΙΜ ΣΕ ΕΛ.ΑΣ
14.303.844,46
ΝΈΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΜΕ ΛΗΞΗ Β ΤΡΙΜΗΝΟΥ
12.605.705,72

Διαπιστώσεις:
Ουσιαστικά δηλαδή απομένει το ποσό των 12.605.705,72€ για να πληρωθεί το μέρισμα του επομένου εξαμήνου. Ήδη για τον Ιούλιο καταβλήθηκε το μέρισμα, μηνιαία πια, για το οποίο δεν έχω ακόμη στοιχεία αλλά εκτιμάται ότι θα ανήλθε στο ποσό των 8 εκατ ευρώ περίπου. Σχεδόν δηλαδή καλύφθηκε η αρχική πίστωση για την οποία αναλήφθηκε υποχρέωση να καταβληθεί μέρισμα μέσα στο 2013.  

Η υπολειπόμενη πίστωση για να πληρωθεί μέρισμα για τους επόμενους μήνες ανέρχεται περίπου σε 4,5 εκατ ευρώ και  εκτιμώ ότι σύντομα αν δεν βρεθούν άμεσα έσοδα μια νέα απόφαση για μείωση του μερίσματος του ΜΤΣ θα ληφθεί, καθώς για να συνεχίσει να καταβληθεί το ίδιο ποσό μερίσματος και στους επόμενους 5 μήνες απαιτείται η εξεύρεση περίπου 35 εκατ ευρώ.

Εκτός αν επέλθει αναμόρφωση του Π/Υ του ΜΤΣ ή ακόμη και να πάει παρά πίσω η δημιουργία του Αποθεματικού ή αν βρεθούν άμεσα έσοδα από αύξηση των εισφορών εν ενεργειά και εν αποστρατεία στελεχών.…. Ως τότε αναμένουμε τις επίσημες αποφάσεις από το ΜΤΣ.

Ας δούμε όμως παρακάτω και σ ένα πίνακα, όπως προβλέπει το ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ ΥΠ’ ΑΡΙΘΜ. 113/2010, για το ποιες υποχρεώσεις έχει το ΜΤΣ, πως επιμερίζονται δηλαδή στις κυριότερες κατηγορίες πληρωμών του και ότι δεν μπορούν να εξευρεθούν πόροι από μείωση λειτουργικών εξόδων του ΜΤΣ, όπως έχουμε ακούσει κατά καιρούς να ισχυρίζονται.

Συγκεκριμένα:

Ανάληψη υποχρέωσης είναι η διοικητική πράξη με την οποία γεννάται ή βεβαιώνεται υποχρέωση του Δημοσίου και των λοιπών φορέων της Γενικής Κυβέρνησης έναντι τρίτων (νομική δέσμευση − άρθρο 21. παρ. 1, ν. 2362/1995

Πριν από κάθε ενέργεια για την εκτέλεση οποιασδήποτε δαπάνης του Δημοσίου και των λοιπών φορέων της Γενικής Κυβέρνησης απαιτείται σχετική απόφαση ανάληψης υποχρέωσης του αρμόδιου διατάκτη ή του κατά νόμο εξουσιοδοτημένου οργάνου, με την οποία εγκρίνεται η πραγματοποίηση της δαπάνης και δεσμεύεται η αναγκαία πίστωση (δημοσιονομική δέσμευση − άρθρο 21, παρ. 2, ν. 2362/1995).

Η απόφαση ανάληψης υποχρέωσης με την οποία εγκρίνεται από το διατάκτη ή το κατά νόμο εξουσιοδοτημένο όργανο η πραγματοποίηση δαπανών, περιλαμβάνει απαραίτητα:
α. Τις διατάξεις των νόμων ή διαταγμάτων, με τις οποίες επιτρέπεται η πραγματοποίηση της συγκεκριμένης δαπάνης.
β. Το είδος και την αιτία της δαπάνης.
γ. Το ύψος της συνολικής επιβάρυνσης που προκαλείται στον προϋπολογισμό του φορέα, καθώς και την κατανομή αυτής κατ’ έτος σε περίπτωση τμηματικής πραγματοποίησης που εκτείνεται σε περισσότερα του ενός οικονομικά έτη.
δ. Το οικονομικό έτος/τα οικονομικά έτη πραγματοποίησης της δαπάνης.

Στην περίπτωση μη νόμιμης δαπάνης ή όταν το ποσοστό διάθεσης δεν επαρκεί ή δεν υπάρχει καθόλου πίστωση, η απόφαση ανάληψης επιστρέφεται στο διατάκτη, ο οποίος προβαίνει σε σχετική πράξη αντιλογισμού στα λογιστικά του βιβλία. Οι οικονομικές υπηρεσίες του οικείου φορέα παρακολουθούν συστηματικά τη διάθεση των πιστώσεων και δεν καταρτίζουν σχέδια αποφάσεων ανάληψης υποχρεώσεων, σε περίπτωση υπέρβασης του ποσοστού διάθεσης.

ΚΑΕ ΕΞΟΔΩΝ
ΠΟΣΟ
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
-
20.000.000,00
ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΑΠΟΘΕΜΑΤΙΚΟΥ
0612Γ
πάνω από 2.150.000,00
για πληρωμή υποχρέωσης προς ΕΑΑΣ επιχορήγησης (προηγουμένου έτους)
0622
63.000.000,00
ΠΛΗΡΩΜΗ ΜΕΡΙΣΜΑΤΟΣ 2013
0632
πάνω από 20.000.000,00
ΠΛΗΡΩΜΗ ΒΟΕΑ
0632 Γ
πάνω από 130.000.000,00
ΠΛΗΡΩΜΗ ΒΟΕΑ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΩΝ ΕΤΩΝ
 Η ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗ ΑΠΌ ΤΟ Υ.Ο.
0431
35.000,00

0554
3.600,00

0633
1.100.000,00
ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΒΟΗΘ ΘΑΝ.
0712
1.000,00

0832
26.000,00

0841
15.000,00

0842
πάνω από 175.000,00

0845
πάνω από 61.000,00

0851
6.000,00

0863
120.000,00

0889
23.000,00

0891
3.500,00

0892
11.000,00

0899
50.000,00

0912
830.000,00

1259
2.300,00

1261
10.000,00

1731
5.000,00

1899
20.000,00

2639
19.000,00

3314
200.000,00

3391
8.530.000,00

3392
12.000.000,00
απόδοση στον ΕΚΟΕΜΣ των δικαιωμάτων του από κρατήσεις μερίσματος
3397
2.600.000,00

6213
10.000,00

7111
2.500,00

7112
6.000,00

7123
170.000,00


……………..
………………………….

……………..
………………………….

……………..
………………………….



Αδικία του Ν. 3883/2010 σε Προαγωγές Αξκών εκ ΑΣΣΥ

ΠΡΟΣ   :     ΣΥΣΜΕΔ                                                                    Αρ. Πρωτ. 13/2013
                                                                                              Λάρισα, 14 Αυγ. 2013
                                                                                                   
ΚΟΙΝ    :     Περιφερειακές Ενώσεις Στρατιωτικών
           
               

ΘΕΜΑ :       Αδικία του Ν. 3883/2010 σε Προαγωγές Αξκών εκ ΑΣΣΥ

1.         Επανερχόμαστε για πολλοστή φορά και ίσως γινόμαστε κουραστικοί αλλά λαμβάνοντας e-mail από μέλη της Ε.Σ.Π.Ε.Θ. δεν μπορούμε αν μη τι άλλο να μη θίξουμε ένα θέμα που αφορά την αδικία που έχουν υποστεί σε ότι αφορά την βαθμολογική προαγωγή τους οι Στρατιωτικοί απόφοιτοι ΑΣΣΥ (τάξεων ετών  1991 και 1992).
για να διαβάσετε ολόκληρο το έγγραφο μας πατήστε ΕΔΩ


Εκτός στόχου το Α΄ Εξάμηνο 2013 οι πληρωμές για «Αποδοχές και Συντάξεις» στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας. Στο Β΄ Εξαμηνο;

Σύμφωνα με Γενικό Λογιστήριο του Κράτους και την δημοσίευση της "ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΤΟΧΩΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΔΕΛΤΙΟ Α΄ ΕΞΑΜΗΝΟΥ 2013" για τις δαπάνες για το Υπουργείο Εθνικής Αμυνας γίνεται ιδιαίτερη μνεία στις Πληρωμές για μισθούς και συντάξεις που βρίσκονται εκτός στόχου.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Παρατηρείται σημαντική υποεκτέλεση του προϋπολογισμού κατά 208,8 εκατ. ευρώ, ποσό που αντιστοιχεί σε απόκλιση ύψους -16,8% από το στόχο που τέθηκε για το α΄ εξάμηνο 2013. Οι πληρωμές για «Αποδοχές και Συντάξεις» υπερέβησαν το στόχο κατά 5,5 εκατ. ή 0,6%, ενώ υποεκτέλεση παρουσιάζουν οι λειτουργικές δαπάνες κατά 88,5 εκατ. ευρώ ή -34,1%. Στα ποσά αυτά δεν συμπεριλαμβάνονται οι πληρωμές για εξοπλιστικά προγράμματα οι οποίες παρουσιάζονται μειωμένες κατά 344,7 εκατ. ευρώ. Οι απλήρωτες υποχρεώσεις σε σχέση με την 31.12.2012 παρουσιάζονται μειωμένες κατά 105,6 εκατ. ευρώ, ενώ οι ληξιπρόθεσμες οφειλές είναι μειωμένες κατά 130,7 εκατ. ευρώ.

Σχόλιο
Διαβάζωντας όλη την ανακοίνωση και για τα άλλα υπουργεία, πατήστε ΕΔΩ για να τη διαβάσετε, προκαλεί εντύπωση γιατί γίνεται ιδιαιτερη αναφορά του ΓΛΚ για μισθούς και συντάξεις. Γιατί αραγε; 
Στο Β΄ Εξάμηνο 2013 που δεν θα υπάρχουν σε μισθούς και συντάξεις οι αναδρομικές μειώσεις των βασικών μισθών και επιδομάτων (απο 1-8-2012), οι οποίες παρακρατήθηκαν στο σύνολο τους μήνες Ιαν έως Ιουν 2013, η απόκλιση ποια θα είναι και με δεδομένο ότι έχει γίνει ξεπάγωμα μισθολογικών προαγωγών και χρονοεπίδοματος. Τότε τι θα γίνει; 
To 2014 που προβλέπεται και μείωση 165 εκατ € περίπου, θα προβλεφθεί με Νόμο να εξαιρεθεί αυτή η μείωση; 

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΕΣΠΕΗΠ ΜΕ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΑΝΕΞ. ΕΛΛΗΝΩΝ Κ. ΞΟΥΛΙΔΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ 12/08/2013
 
 Γνωρίζεται ότι ο Πρόεδρος της Ε.Σ.ΠΕ.ΗΠ. συναντήθηκε με τη Βουλευτή ΠΕ Β' Θεσσαλονίκης κ. Ξουλίδου Σταυρούλα στις 12/08/2013. Στην συνάντηση συμμετείχε το προεδρείο της ΕΑΑΣ Άρτας με επικεφαλή τον Πρόεδρο Σχη ε.α. κ. Παναγή Αλέξανδρο καθώς και ο Αντγος (ΕΑ) κ. Βασιλείου Αντώνιος μέλος τομέα Κ.Ε. Εξωτερικών και Άμυνας. Στην συνάντηση συζητήθηκαν μισθολογικά, ασφαλιστικά θέματα και γενικότερης λειτουργίας των Ενόπλων Δυνάμεων καθώς και το πρόβλημα στην ιατροφαρμακευτική περίθαλψη των στελεχών και των οικογενειών αυτών. Στη κ. Βουλευτή δόθηκε έγγραφη πρόταση της Ε.Σ.ΠΕ.ΗΠ για τα παραπάνω θέματα.Το Δ.Σ. της Ε.Σ.ΠΕ.ΗΠ. θέλει να ευχαριστήσει την κ. Βουλευτή για την δέσμευσή της για την συνέχεια των επαφών μας.Διαβάστε ΕΔΩ